growmore-מדברים וורדפרס
Search
Close this search box.

שיפור מהירות אתרים כמו שגוגל אוהבים!

שיפרנו מהירות ליותר מ-100 אתרים ואנחנו יכולים לעזור גם לך לשפר את מהירות האתר שלך!

שיפור מהירות אתרים יכול לעזור לך לפתור בעיות רבות באתר. שיפור המהירות בא לידי ביטוי בטעינת אתר איטית, מדדי Core Web Vitals, ציונים ירוקים בבדיקת המהירות של גוגל ועוד. לפתור בעיות מהירות בלוח הבקרה של וורדפרס, לשפר מהירות של עמודי תשלום ועוד.

מלאו את הטופס על מנת לקבל שיחת ייעוץ חינם 

בשיחה תקבלו דגשים חשובים על מנת לשפר את מהירות האתר שלכם >>

לקבלת שיחת ייעוץ ובדיקת אתר חינם השאירו פרטים ונחזור אליכם

growmore favicon

למה מהירות אתר חשובה?

אם הגעתם לפה כנראה שאתם חווים טעינת אתר איטית או שאתם מחפשים לשפר את מהירות האתר ככל הניתן. 

כולנו יודעים שכאשר אתר אינטרנט נטען לאט אנחנו מהר מאוד יוצאים מימנו וגולשים לאחר. לפי סקר שנערך לאחרונה, עמוד אינטרנט שייקח לו יותר מ-3 שניות להיטען, אחוזי הנטישה שלו יגדלו ב-32%. דבר שיגרום לכם לאבד לקוח פוטנציאלי.

איך תשפיע מהירות האתר מבחינת קידום אורגני וקידום ממומן

מהירות האתר היא פרמטר בלתי נפרד מדירוג האיכות של הדף. באמצע שנת 2020 גוגל הצהירה שמהירות טעינת האתר היא פקטור שיקבל יותר משקל בציון איכות של האתר וישפיע על הצגת האתר בתוצאות החיפוש.

טעינת אתר איטית, תשפיע על הביצועים הכוללים של האתר, שלכם! 

כשאנחנו מבצעים תהליך של שיפור מהירות אתר הוא אורך מספר ימים שבמהלכם האתר עובר אופטימיזציה טכנית על ידי שימוש בשיטות המומלצות ביותר על מנת לשמור על האתר שלך מהיר גם בעתיד

 

איך אנחנו יכולים לעזור לך?

קבלו בדיקת אתר ללא תשלום

קבלו בדיקת אתר חינם על ידי אחד מאנשי הצוות שלנו. בבדיקה נראה לכם איך שירות שיפור מהירות האתרים שלנו יכול לעזור לכם לשפר את ביצועי האתר.

אחסון אתרים מהיר במחיר מוזל

הבסיס ההתחלתי של כל אתר מהיר הוא אחסון אתרים מהיר. יש לנו עבורכם 25% הנחה לחברת האחסון המומלצת ביותר קלאודוויז.

שיפור מהירות טעינת אתר

בעזרת שירותי שיפור מהירות האתרים שלנו תוכלו לשפר את מדדי Core Web Vital ואת זמן טעינת האתר. כך שתעברו את מדד המהירות של גוגל ותעלו בתוצאות החיפוש.

שיפור מהירות אתרי וורדפרס - הפרויקטים האחרונים

wordpress speed optimization

goldlandrc.com

את אתר Goldlandrc קיבלנו בנוי באלמנטור ותוספי עיצוב נוספים. ביצענו טעינה מקומית של פונטים יחד עם טעינה מקומית של אייקונים. לאחר שיפור קטן במהירות ביצענו אופטימיזציה נוספת לכל הבקשות החיצוניות שהאטו את זמן הטעינה.

שיפור מהירות אתר מוסכם

muskam.co.il

בתחילת פרויקט אתר מוסכם, האתר קיבל ציונים נמוכים מאוד במדדי המהירות. זמן הטעינה שלו עמד על 9 שניות. התחלתנו עם אופטימיזציה לתמונות ושינוי הפורמט שלהם. יחד עם דחיית בקשות מיותרות של קבצי JS ו-CSS הגענו לציונים ירוקים.

שיפור מהירות אתר וורדפרס גאיה מדיקל

gayamed.co.il

בעלי האתר גאיה מדיקל רצו להגיע לטעינת אתר מהירה ועם פחות דגש על המדדים. למרות זאת, שיפרנו גם את מהירות הטעינה וגם את המדדים. ביצענו אופטימיזציה לאייקונים והפונטים. יחד עם טעינה עצלה לתמונות הרקע ועוד מספר דברים ששיפרו משמעותית את הביצועים.

שיפור מהירות אתר גליל מוצרים

galilee-products.com

העבודה על אתר גליל הייתה מאתגרת. אתר גליל הינו אתר איקומרס, בנוי בעזרת תוספים כבדים כמו Jet, ווקומרס ואלמנטור. ביצענו אופטימיזציה לתמונות באתר יחד עם טעינה עצלה של תמונות המוצרים בעמוד קטגוריה. הוספנו מיניפיקציה ודחייה של קבצי JS ו-CSS והצלחנו להגיע לתוצאות ירוקות.

המלצות & ביקורות

חיפשתי שיפור מהירות לאתר וורדפרס שבבעלותי. המהירות הייתה נוראית. לאחר 5 ימים קיבלתי אתר סופר מהיר וציונים מעולים בגוגל.
רון יונתן
5/5
צוות נהדר לעבוד איתו! זמן הטעינה של האתר הייתה 7 שניות ואחרי השיפור שסימון עשה לנו זמן הטעינה ירד ל1.4 שניות! ממליץ בחום ויחזור שוב בעתיד!
יואב בוכניק
5/5
ממש התרשמתי מהשירות שקיבלתי מסימון! קל לעבוד איתו, תוצאות מעולות מומלץ מאוד.
יפית צאלים
5/5
פניתי ל-Growmore לעבודת שיפור מהירות של 2 אתרים. ומכיוון שאני צלם במקצועי לא יכולתי להתפשר על איכות התמונה באתר למרות שאמרו לי שתמונות עם משקל גבוה פוגעות במהירות. למרות הכל סימון והצוות הצליחו להתמודד עם האתגרים ומהירות האתר השתפרה משמעותית!
דין גופרמן
5/5
רואים שהעבודה שנעשתה היא יסודית ומדויקת. בנוסף לכך שזמן הטעינה של האתר שלנו צנח ל1.2 שניות גם לוח הבקרה של וורדפרס עובד מהר מאוד! אני ממליצה מאוד.
מיכל פז
5/5
לא יכול לתאר את השירות המדהים שקיבלתי. סימון עשה עבודה מדהימה ונענה לכל השאלות שהיו לי! בזכות העבודה הסופר טובה הציונים שלנו בגוגל הפכו לירוקים ואחרי חודש גם הדירוג בגוגל התחיל להשתפר. ממליץ בחום!
גיא חממי
5/5

מה כולל שירות שיפור מהירות אתרים?

כאשר אנחנו מבצעים תהליך אופטימיזציה לשיפור מהירות אתרים אנחנו משתמשים בתוספים וגם כמה שורות קוד של CSS ו-JS.

כל התוספים מגיעים עם רישיון מפתחים כך שתקבלו רישיון פרמיום לתוספים בשווי של יותר מ-70$.
בנוסף לשירות של שיפור מהירות אתרים, אנחנו יודעים לבצע מגוון פעולות טכניות ועיצוביות נוספות כך שבמידה ותצטרכו שירות בנוסף נוכל להציע לכם אותו. ברשימה הבאה מפורטים הפעולות שתקבלו יחד עם שירות שיפור מהירות האתר ושאר השירותים האפשריים. שימו לב כי חלק מהשירותים אינם מסופקים יחד עם אופטימיזצית המהירות, כך שבמידה ואתם צריכים שירות מסוים צרו איתנו קשר.

שאלות נפוצות

על מנת להתחיל את תהליך האופטימיזציה למהירות אתר אנחנו נצטרך את פרטי הכניסה ללוח הבקרה של וורדפרס (או מתן גישת מנהל). בנוסף לכך, נצטרך גישה לאחסון האתר על מנת לפתוח סביבת פיתוח, במידה ואתם לא מרגישים בנוח לשתף איתנו את את המידע הזה (וזה מובן לחלוטין) נדריך אתכם כיצד ליצור סביבת פיתוח בהתאם לחברת האחסון בה אתם נמצאים.

בדרך כלל, הצעד הראשון שאיתו אנחנו מתחילים הוא סריקה של האתר וזיהוי של כל הבעיות שמאטות את האתר שלך. לאחר מכן, אנחנו מתחילים בתהליך אופטימיזציה פרטני של כל בעיה. בתהליך עצמו אנחנו מכוונים לכך שעיצוב האתר לא ישתנה. רק במקרים חריגים שהם אחוז קטן מאוד אנחנו נאלצים לעשות שינויים מינוריים מחוסר ברירה.

בכל אופן, את התוצאה הסופית אנחנו מוסרים לך על ידי דוחות מפורטים מ-GTmetrix ו-pagespeed insight של גוגל. בעזרת הדוחות תוכלו לראות בצורה מפורטת את הביצועים שהיו לפני תהליך האופטימיזצייה ואת הביצועים העדכניים ששופרו.

במידה ויש לכם יותר מאתר אחד תוכלו בהחלט לקבל הנחה. צרו איתנו קשר לקבלת פרטי ההנחה.

אנחנו עובדים עם מספר תוכנות לבדיקת מהירות אתרים, אבל העיקריות מבינהם הם GTmetrix שיודעת לנתח ולהפיק דוחות מפורטים על קבצי האתר וזמני הטעינה שלהם. הדוחות מספקים תובנות על איזה מדדים כל קובץ משפיע.

מבחינתנו הצלחה בפרויקט של שיפור מהירות אתר חייב לכלול שיפור של מדדי Core Web Vitals שגוגל מנתחים בדרך כלל לאחר 28 ימים. יחד עם זאת, מעבר למדדים אנחנו שמים דגש על שיפור זמני הטעינה בפועל בזמן הגלישה כך שיהיו מתחת לזמן הממוצע המומלץ של 3 שניות לטעינת עמוד (אנחנו מכוונים אפילו לפחות).

זה תלוי באיזה חברת אחסון אתם נמצאים כרגע, ובעוד כמה פרמטרים. בדרך כלל, אנחנו מעבירים אחסון ל-30% מהלקוחות שלנו מכיון שבמקרים האלו האתר נמצא על אחסון שיתופי וזה פוגע במהירות האתר ובמיוחד לזמן קבלת הבית הראשון (TTFB). חברת האחסון שאנחנו ממליצים עליה ללקוחות היא קלאודוויז ואנחנו משתמשים בה גם לאתרים שלנו. בשונה מקלאודוויז, חברות אחסון שיתופיות מציעות מחירים מוזלים מאוד בעזרת זה שהם אוספים 10,000 לקוחות ומקימים את כולם על אותו השרת. וזה סופר גרוע למהירות.

לעומת זאת, בקלאודוויז ניתן לקבל שרת VPS פרטי מהיר מאוד במחיר סופר אטרקטיבי (מתחיל מ-10$ בלבד לחודש – תלוי בגודל האתר שלכם). בנוסף לכך, קלאודוויז מאפשרת מאפשרת בחירת מיקום השרת כך שמתאפשרת שליטה מלאה על בחירת המיקום הקרוב ביותר למיקום של מקור התנועה הראשי.

 

ברור!

כמעט רוב האתרים שאנחנו עושים אופטימיזצייה למהירות הם אתרים איקומרס שבנויים על ווקומרס וגם תוספי Jet. לכן, נוכל לבצע לשפר את מהירות החנות האינטרנטית שלכם כולל עמודי קטגוריה, עמודי מוצר, עמוד עגלת קניות ובכלל כל העמודים הדורשים שיפור בזמני הטעינה.

אז יאללה: על איזה אתר אנחנו מדברים?

מלאו את הפרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
אפשר גם לכתוב מייל: [email protected]

איזה כיף, מדברים!

נשמח לבדוק את האתר שלך ללא עלות ולתת לך הערכה ודגשים חשובות שיכולות לשפר את מהירות האתר שלך!

מלאו את הפרטים שבטופס ונחזור אליכם בתוך שעה.

במסגרת שעות הפעילות(9:00-17:00)

איזה כיף, מדברים!

נשמח לבדוק את האתר שלך ולתת לך הצעת מחיר שמתאימה לצרכים שלך!

מלאו את הפרטים שבטופס ונחזור אליכם בתוך שעה.

במסגרת שעות הפעילות(9:00-17:00)

קבלו טיפים עדכניים חינם

אני שולח מדי חודש מדריכים ותוכן איכותי על שיווק באינטרנט ובניית אתרים בוורדפרס.

רוצה להצטרף?
צרף את המייל שלך

איזה כיף, מדברים!

השאירו פרטים ונחזור אליכם תוך שעה

  *במסגרת שעות העבודה (9:00-17:00)

דילוג לתוכן