growmore-מדברים וורדפרס
Search
Close this search box.

כתיבת פוסט אורח

אנחנו מאמינים שיצירת שיתופי פעולה הדדיים יכולים לתרום לשני הצדדים. אנחנו תמיד נשמח להוסיף אווירה לבלוג שלנו ע"י שיתוף מאמרים ומדריכים מאנשים אחרים בתחום.

הבלוג באתר שלנו הוא בלוג אינפורמטיבי ולימודי שמאפשר למשתמשים בכל הרמות ללמוד ולהתעדכן בנושאים הקשורים לוורדפרס, קידום אתרים ואחסון אתרים. 

אנחנו מנסים לשמור על סטנדרט איכות מסוים שכל פוסט חייב לעמוד בו על מנת לשמור על איכות התוכן. לכן, יש מספר קווים מנחים שעליהם צריך להקפיד כאשר מפרסמים פוסט אורח.

מה הכללים?

  1. התוכן צריך להיות קשור לוורדפרס בצורה ישירה או עקיפה. הנושאים בבלוג מתמקדים בקידום אתרים, אחסון אתרים, תוספי וורדפרס. אך למרות זאת, כל נושא אחר שקשור לוורדפרס יתקבל בברכה.
  2. עדיפות לפוסטים שהם מקוריים או מתורגמים משפה אחרת (במילים שלכם, ולא מילה במילה). ככל שיש לך יותר תוכן מקורי, כך הפוסט שלך יעורר דיון והפצתו תגדל. במילים אחרות, החשיפה שלכם ככותבים תהיה גבוהה יותר וגם התנועה לאתר שלכם תגדל.
  3. הפוסט צריך לכלול תמונות וסרטונים ככל הניתן. דרך זו מוכחת כמועילה עבור SEO וכפי ששמתם לב אנחנו משתמשים בלא מעט תמונות בפוסטים באתר. אם אין לכם תמונות לפוסט יש המון מאגרים של תמונות חינמיות (כמו pixabay או unsplash). רק חשוב מאוד להקפיד על זכויות היוצרים ולצרף קרדיט ליד כל תמונה עם קישור למקור ממנה היא נקלחה. יחד עם זאת, הפוסט צריך להיות באורך של 600 מילים לפחות. 

  4. יש להקפיד על אסטטיות מבחינת מראה ולבצע הגהה, לשמור על חלוקה לפסקאות, סימני פיסוק, כותרות ותתי כותרות. וכמובן, שלא יהיו שגיאות כתיב או תחביר. יחד עם זאת, הפוסט עלול לעבור עריכה על ידינו כמו תיקון שגיאות קיימות, הוספת מידע וקישורים רלוונטים למאמרים בבלוג.
  5. אין לפרסם את הפוסט בבלוגים אחרים. נושא הבלעדיות מאוד חשוב וקריטי, אם תפרסמו במקומות אחרים הפוסט ייחשב בתור שכפול תוכן ולכן לקישור שלכם בפוסט לא יהיה שום ערך מבחינת גוגל.

מה מקבלים בתמורה?

  1. חשיפה למאות גולשים בחודש בבלוג שכולו בעניין וורדפרס ושיווק דיגיטלי.
  2. בכל סוף פוסט יש תיבת קרדיט שמכילה טקסט אודות הכותב, תמונה וקישור. מה שעשוי להביא לכם לידים ואפילו חיזוק במנועי החיפוש.
  3. יהיה לכם עמוד כותב אישי (כמו פה) שבו יופיעו כל הפוסטים שלכם, טקסט אודות, התמונה שלכם, קישור ואפשרות יצירת קשר.

 

אז איך שולחים פוסט אורח?

רישמו את הפרטים שלכם בטופס המצורף והעלו את הפוסט שלכם, לאחר שהפוסט התקבל הוא יעבור בדיקה ויפורסם בתוך 3 ימים.

קבלו טיפים עדכניים חינם

אני שולח מדי חודש מדריכים ותוכן איכותי על שיווק באינטרנט ובניית אתרים בוורדפרס.

רוצה להצטרף?
צרף את המייל שלך

איזה כיף, מדברים!

השאירו פרטים ונחזור אליכם תוך שעה

  *במסגרת שעות העבודה (9:00-17:00)

דילוג לתוכן