growmore-מדברים וורדפרס
Search
Close this search box.

יתרונות אחסון אתר וורדפרס על שרת וירטואלי פרטי

יתרונות אחסון אתר וורדפרס על שרת וירטואלי פרטי

תוכן העניינים

5/5 - (1 vote)

בעידן הדיגיטלי, אתרי אינטרנט משמשים כרטיס ביקור לעסק. היבט מכריע אחד הוא הבחירה היכן וכיצד מאוחסנים נתונים אלה? אחסון אתר הוא מה שחיוני לפונקציונליות של האתר באופן שוטף. שרתים וירטואליים פרטיים ממלאים תפקיד משמעותי בתחום זה, ומציעים אינספור אפשרויות למי ששוקל לשים הכל בענן. מהו אחסון וורדפרס על שרת וירטואלי פרטי ומהם היתרונות הבולטים בתחום?

אחסון אתר וורדפרס על גבי שרת פיזי

אחסון על גבי שרת הוא בעצם אחסון על השרת הפיזי עליו מאוחסנים כל הקבצים באתר שלכם. כל התמונות, סרטונים, מאמרים ותוכן אחר מאוחסנים על גבי השרת. כאשר גולש נכנס לאתר, הדפדפן יוריד את כל הקבצים מהשרת המאחסן ויציג אותם בפני המשתמש – כך השרת מאחסן את הקבצים באתר. ללא אחסון שרת לא ניתן להקים אתר, אבל האם שרת אחד הוא בהכרח הבחירה הנכונה? לא תמיד. תלוי בצרכים של האתר ובצרכים של בעל העסק.

אחסון על גבי שרת פיזי הוא האופציה הנפוצה ביותר, היות וכך היה נהוג מאז ומתמיד, והוא נחשב לאחסון "מסורתי" ומקובל. לעיתים בעלי עסק אומרים לעצמם: למה לי להתעסק עם משהו שאני לא מבין בו? משהו חדש? נלך על הישן והמוכר. זוהי גישה מוכרת ולעיתים אף נכונה, אבל אין ספק שמומלץ לנצל את השדרוגים בעולם הטכנולוגי, גם בתחום השרתים.

כאשר הגולש נכנס לאתר וצופה בו, הוא בעצם תלוי במחשב פיזי אחד עליו מאוחסנים כל הקבצים. לפעמים, יכול להיווצר עומס בלתי רצוי על השרת והמחשב, וכתוצאה מכך, האתר יהיה איטי בצורה משמעותית, מה שירחיק את הגולשים מהאתר ובסופו של דבר יעשה נזק לאתר ולמוניטין שלו. כמובן שזוהי האופציה המקובלת וחברת שרתים שיודעת מה היא עושה לא תיתן לזה לקרות אבל שווה לבדוק גם אופציות נוספות.

מהו אחסון על גבי שרת וירטואלי פרטי?

כל מי שיש לו אתר וורדפרס מבין שהאחסון הוא אחד הדברים הקריטיים והחשובים ביותר לאתר. וורדפרס היא הפלטפורמה הפופולרית ביותר בעולם לניהול תוכן, ואין זה פלא שבעלי אתר וורדפרס יחפשו את האופציות הטובות ביותר לאחסון האתר. ישנן מגוון אופציות לאחסון האתר, בין אם זה בשרתים חיצוניים או באמצעות שרת פרטי המנוהל על ידי החברה ישירות.

אחסון אתר וורדפרס בשרת פרטי מתייחס לאחסון נתוני האתר בשרת ייעודי אשר מנוהל באופן בלעדי על ידי חברה בודדת. באמצעות האחסון הפרטי, הגדרה זו מאפשרת שליטה מלאה על משאבי השרת, ניהול הנתונים והפרוטוקולים של האבטחה. אין ספק שלשרת פרטי יש יתרונות לא פחות מאשר שרת חיצוני פיזי. בעוד ששרת פיזי מתמקד במחשב אחד, שרת וירטואלי פרטי נמצא בענן ובעצם שרת ללא גבולות, עם הנתונים הנשמרים על גבי כמה שרתים המחוברים יחדיו עם גישה אינטרנטית מכל מקום ללא תלות במקום.

מהם היתרונות של אחסון אתר וורדפרס על שרת וירטואלי פרטי?

היתרונות של אחסון האתר על גבי שרת וירטואלי פרטי (VPS – Virtual Private Server) לעומת שרת פיזי הם רבים, ויש לשקול בחירה זו ברצינות. למה ברצינות? כי זה בהחלט יכול להיות הפיתרון הטוב ביותר לאתר ולעסק שלכם. ככל שהעולם הטכנולוגי והדיגיטלי מתקדם, כך גם האפשרויות מתרחבות ועולם חדש נפתח בפני בעלי אתרים, בהתאם לצרכים שלהם. במקום להיות תלוי בשרת אחד – ניתן לפצל את הנתונים למספר שרתים ייעודיים ולנהל אותם באופן פרטי.

בכל מה שקשור לאחסון אתר, השיטה המקובלת והקונבציונלית היא לא תמיד השיטה הנכונה. בעוד שהעידן הדיגיטלי מתקדם, אפשר להתקדם יחד איתו ולכן – אחסון על גבי שרת וירטואלי פרטי, אחסון בענן, יכול להיות פיתרון נפלא למי שיש אתר עמוס בתכנים, ורוצה לפצל את הנתונים לכמה שרתים וירטואליים שמחוברים יחדיו, במקום בשרת פיזי על גבי מחשב אחד, שעשוי להיות מעט מוגבל גם בניהול השרת וגם בשטח האחסון.

שדרוג לשרת וירטואלי

גם אם יש לכם כבר אחסון על גבי שרת פיזי אחד, תמיד אפשר לשנות זאת. באמצעות sweethome.co.il ניתן להשתדרג לשרת וירטואלי פרטי יחד עם מערך אחסון פרטי, שרת VPS חזק ועוצמתי בחסות חברה המתמחה בתחום ניהול שרתים וירטואליים כבר 25 שנה. ניתן לבחור מספר אופציות לניהול השרת, ולשנות אותן בשלב מאוחר יותר בדרך. השירות מאוד גמיש, זמין בכל עת, יחד עם צוות המומחה בניהול שרתים כבר שנים רבות. עולם האחסון עשוי להיות מאוד מבלבל, כמו הרבה דברים הקשורים לניהול אתרים באינטרנט, ולכן חשוב להפקיד את האתר בידי חברה יציבה, מנוסה ואמינה שתוכלו לסמוך עליה.

האחסון בוורדפרס דרך סוויט הום הוא מאובטח, מהיר, מעניק לכל בעל עסק בדיוק את כל מה שהוא צריך בשביל האתר שלו, בין אם מדובר באתר תדמית פשוט או אתר עמוס בתוכן. שרת וירטואלי פרטי הוא פיתרון מצוין למי שמחפש שדרוג וחברה אמינה שתנהל לו את האחסון באתר בצורה חופשייה, מכל מקום, ללא כל צורך להיות תלויים בשרת פיזי על גבי מחשב. זהו יתרון אדיר למי שמחפש ראש שקט וידיעה שהנתונים שלו מאוחסנים על גבי שרתים בענן ולא במקום פיזי. החבילות שונות מציעות אחסון נתונים על גבי שרת וירטואלי, אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר, דואר אלקטרוני, אחסון וורדפרס מקצועי ותמיכה טכנית שוטפת.

הגמישות בשרת וירטואלי פרטי

היתרונות של שרת וירטואלי פרטי הם בעיקר האופציה לגמישות, ניתן לנהל את הנתונים מכל מקום ובכל זמן נתון. המחירים של שרת וירטואלי הם בדרך כלל הוגנים ומותאמים לכל בעל אתר בהתאם לצרכיו, כך שתוכלו להיות בטוחים שנתאים את עצמנו לצרכים שלהם ונדע בדיוק מהן הדרישות על מנת שהאתר יופעל ויתפקד בצורה המקסימלית. אבטחת המידע היא פקטור קריטי בכל מה שקשור למערכת האבטחה המתקדמת של ה-VPS, עם שירות רציף ויציב, אבטחה נכונה של כל הדאטה, ניהול פרו-אקטיבי המבטיח תוצאות מעולות לאורך זמן.

חברת  webgate.co.il מתמחה באחסון אתרי וורדפרס ואתרים מבוססים PHP/MySQL כבר שלושה עשורים ומעניקה חווית שימוש, אבטחה ותמיכה ברמה בינלאומית, תוך שימוש במערך ענן פרטי בישראל, צוות סיסטם ישראלי וממשקי ניהול מתקדמים לסביבת האחסון. אנו יודעים לספק במהירות שרתי לינוקס עם Litespeed, Nginx וכמעט כל setup לצורך אחסון אתר וורדפרס על שרת פרטי.

0 0 דירוגים
דירוג המאמר
הרשמה להתראות
עדכן אותי כאשר
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפייה בכל התגובות

אוהבים את התוכן?
הכניסו את המייל שלכם וקבלו עדכונים על מאמרים חדשים, טיפים ועוד הפתעות…
 

קבלו טיפים עדכניים חינם

אני שולח מדי חודש מדריכים ותוכן איכותי על שיווק באינטרנט ובניית אתרים בוורדפרס.

רוצה להצטרף?
צרף את המייל שלך

איזה כיף, מדברים!

השאירו פרטים ונחזור אליכם תוך שעה

  *במסגרת שעות העבודה (9:00-17:00)

דילוג לתוכן