growmore-מדברים וורדפרס
Search
Close this search box.

תבנית שופיפיי בעברית – מדריך להורדה והתקנת Shopify Hebrew Theme

תבנית שופיפיי בעברית

תוכן העניינים

5/5 - (1 vote)

תבנית שופיפיי בעברית מתאימה לכל מי שבונה חנות אינטרנטית בשופיפיי שפונה לקהל הישראלי. שופיפיי היא פלטפורמה מעולה עבור חנויות וירטואלית, אך שפת התבניות שלה ברובה באנגלית או בשפות אחרות. לכן, הכנתי את המדריך הזה שיסביר לכם צעד אחר צעד איך להוריד ולהתקין תבנית שופיפיי בעברית.

יש דרכים לתרגם את שופיפיי בצורה ידנית מתוך לוח הבקרה, אך הפעולות האלה דורשות התעסקות עם הקוד, מציאת תבנית מתאימה (לא כל התבניות יסודרו בצורה מושלמת ל-RTL). ובנוסף להכל, תצטרכו לתרגם את האימיילים באופן ידני שגם הפעולות האלה דורשות התעסקות עם שורטקודים של שופיפיי. 

האם קיים שופיפיי בעברית ומה זה שופיפיי בעצם?

שופיפיי היא פלטפורמה לבניית אתרים מבוססת ענן שפועלת על פי מודל של מנוי חודשי. הפלטפורמה נותנת את האפשרות לבעלי עסקים או ליזמים לבנות חנות וירטואלית בעזרת פאנל ניהול שדרכו אפשר להזין את כל נתוני החנות, להוסיף מוצרים ולעבד הזמנות. הפלטפורמה מאוד קלה להבנה ולשימוש ואפשר לבנות חנות אינטרנטית בזמן מאוד קצר. שופיפיי בעברית מלאה עדיין לא קיימת, אך יש פתרונות מעולים שאציג בהמשך המדריך.

מכיוון ששופיפיי קלה לשימוש, תוכלו להתמצא כבר בשלבי ההתקנה ובמידה ולא תסתדרו, לשופיפיי יש מדריכים מעולים מא' עד ת' לבניית החנות שלך. וגם פה, אם עדיין נתקלתם בקשיים בבניית האתר תוכלו ליצור קשר עם התמיכה של שופיפיי, שירות הלקוחות שלהם מצויין ומעלה אתכם לשיחה בתוך שניות.

שופיפיי נותנת לכם את האפשרות להוריד שלל תבניות מוכנות חלקם בחינם וחלקם בתשלום, בדרך כלל התבניות החינמיות עם תכונות עיצוביות קטנות יותר מאלה שבתשלום. אך לנוכח מאמר זה, אנחנו נתרכז בעיקר בהתקנת תבנית שופיפיי בעברית.

יתרה מכך, מנוי של שופיפיי כולל בתוכו אחסון אתרים מאובטח ואמין שתוכלו לאחסן את האתר שלכם. מהבחינה הזו, אתם לא צריכים לחשוש שהאתר יקרוס בשיא תנועה של מבקרים או לחשוש מהאקרים שיפרצו לאתר שלכם. השרתים של שופיפיי מעולים עם Uptime של 99.98% ותעודת SSL בחינם. את חבילת המנוי שלכם תצטרכו לבחור מבין 3 אפשרויות:

  • Shopify Basic: בעלות של 29$ לחודש, החבילה מאפשרת הוספת 2 אנשי צוות, ארבעה מיקומים ומוצרים ללא הגבלה בחנות שלכם.
  • Shopify: כך נקראת החבילה, עלותה 79$ לחודש והוא מתאימה לחנויות מתקדמות יותר ומאפשרת גישה והתחברות ל-5 אנשי צוות, עד חמישה מיקומים ומוצרים ללא הגבלה.
  • Advanced Shopify: החבילה הזאת מיועדת לחנויות שגודלם הגיע למימדים עצומים עם המון לקוחות ורכישות, בעלות של 299$ בחודש החבילה מאפשרת גישה ל-15 אנשי צוות, עד שמונה מיקומים ומוצרים ללא הגבלה

תבנית שופיפיי בעברית - למה להשתמש בה?

תבנית שופיפיי בעברית קיימת בשוק, מי שתכנת ובנה את התבנית הם חברת ZissuThemes בבעלות חן זיסו מומחה שופיפיי. ההתקנה של התבנית לא כרוכה בתהליך מיוחד היא מתבצעת בידיוק כמו התקנה של תבנית רגילה. עם זאת, כשתתקינו תבנית שופיפיי בעברית תחסכו מעצמכם תהליך ארוך ומייגע של תרגום מאנגלית לעברית וכל השפה העברית תגיע מובנית.

שופיפיי לא מציע כרגע תבניות בחנות הרשמית שלה שמציעות תמיכה בעברית מימין לשמאל (RTL). במידה ותבחרו מכל סיבה שהיא לא לרכוש תבנית שופיפיי בעברית, תצטרכו לשכור מתכנת או לקרוא מדריכים ולעשות זאת בעצמכם על ידי שינוי תבניות שהשפה המקורית שלהן אנגלית.

עם זאת, חשוב שתדעו שאם אינכם בקיאים בתכנות עדיף לא לעשות זאת, לא פעם יצא לי לראות בעלי חנויות שניסו לעשות זאת לבד ומחקו או שינו שורות קוד חשובות ששברו להם את התבנית. ישנה אפליקציה בשם RTL Master שתעשה עבורכם את השינוי ל-RTL אך המחיר שלה מתחיל מ-5$ לחודש. ואם לחשב כדאיות, במידה ואתם מתכננים לבנות עסק לטווח ארוך של שנים (אני מקוד מקווה שכן) עלות של תבנית שופיפיי בעברית היא חד פעמית לעומת אפליקציה שתדרוש מימכם תשלום חודשי קבוע שיצא לא משתלם לאורך זמן.

אז אחרי שהבנו למה תבנית שופיפיי היא משתלמת וכדאית לטווח הארוך, בואו נתחיל במדריך של התקנת התבנית באתר שלב אחר שלב.

תבנית שופיפיי בעברית - איך מורידים ומתקינים?

על מנת להפוך את חנות השופיפיי שלכם לעברית אתם צריכים להוריד את התבנית. היכנסו לאתר zissuthemes.com ולחצו על ADD TO CART 

zissuthemes

לחצו על כפתור Check Out והשלימו את תהליך הרכישה. לאחר השלמת התהליך תקבלו את קובץ ההתקנה שלכם. חשוב לרשום את כתובת המייל התקינה שלכם מכיוון שהעדכוני התבנית מדי כמה חודשים יישלחו ישירות לתיבת המייל שלכם.

zissu ltd

כעת, לאחר שקובץ התבנית נמצא אצלכם במחשב אנחנו נתקין אותו בשופיפיי. היכנסו לפאנל הניהול בשופיפיי ולחצו על Online store > Themes, תגללו קצת למטה לחצו על Upload theme והעלו את קובץ התבנית שהורדתם.

shopify hebrew theme
shopify hebrew theme

לאחר מכן, התבנית תצורף לשופיפיי ואם כבר יצא לכם להתנסות בעבר עם העלאת תבניות בשופיפיי אז, הקובץ הועלה אך לא פורסם (לא נראה באתר). לכן, לפני הפרסום לחצו על Customize תערכו את כל הטקסט כך שיותאם לאתר שלכם. ולאחר מכן, לחצו על Publish

עריכת תבנית שופיפיי

לסיכום

תבנית שופיפיי בעברית של Zissuthemes פופולרית מאוד ומשתמשים בה לא מעט אנשים. היא קיימת כבר מעל שנה ומקבלת עדכונים ותיקוני באגים מדי כמה חודשים במידת הצורך, במידה ותצטרכו תמיכה תוכלו לפנות ל-zissultd במייל [email protected]. במידה והקהל שלכם ישראלי ואתם צריכים תבנית שופיפיי בעברית אני ממליץ מאוד להשתמש בה, זה יחסוך לכם המון זמן וכאב ראש בהתעסקות עם קוד, תרגומים וכו'.

במידה ויש לכם שאלות אשמח לשמוע, תשתפו בתגובות למטה.

5 2 דירוגים
דירוג המאמר
הרשמה להתראות
עדכן אותי כאשר
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפייה בכל התגובות

אוהבים את התוכן?
הכניסו את המייל שלכם וקבלו עדכונים על מאמרים חדשים, טיפים ועוד הפתעות…
 

קבלו טיפים עדכניים חינם

אני שולח מדי חודש מדריכים ותוכן איכותי על שיווק באינטרנט ובניית אתרים בוורדפרס.

רוצה להצטרף?
צרף את המייל שלך

איזה כיף, מדברים!

השאירו פרטים ונחזור אליכם תוך שעה

  *במסגרת שעות העבודה (9:00-17:00)

דילוג לתוכן